Мікрофон інструментальний Prodipe SB21
Абсолютно нова серія інструментальних мікрофонів для зняття звуку Ваших акустичних інструментів на сцені. Мікрофони мають відмінний електретний капсуль, здатний знімати до 140 дБ. На цьому рівні капсуль повністю зберігає все багатство гармонік і теплоту Вашого інструменту. SB21 Lanen Sax & Brass призначений для використання з альт- і тенор-саксофонами, трубами, тромбонами, валторнами та іншими мідними духовими інструментами. Prodipe приділили багато уваги питанню кріплення мікрофона до інструмента. Prodipe вивчили існуючі конструкції мікрофонів, поспілкувалися з музикантами та потім об'єднали всі кращі ідеї до купи. Було розроблено конструкцію кріплення для мікрофона, що складається з фіксованого і гнучкого компонентів. Це забезпечує більшу універсальність і надійність. Система підвіски знижує шум від клавіш, затиск був спеціально адаптований для щільного прилягання до корпусу інструменту. У комплект входять кріплення (декілька) і XLR перехідник (потребує фантомного живлення 48 В). Крім того, мікрофон можна використовувати як бездротовий, підключивши до UHF Lanen Bodypack Série 21, спеціально адаптованої до опору мікрофонної головки Lanen 21.
Особливості
- Відмінне природне звучання
- Здатність працювати в умовах дуже високого рівня звукового тиску (140 дБ)
- UHF сумісність (з Prodipe UHF Lanen Série 21 – продається окремо)
- Гнучка гусяча шия для швидкого, простого монтажу
- Дуже високий рівень захисту від вібрації корпусу інструменту
- Перехідник Mini XLR – XLR для комутації мікрофона до кабелю (потрібно фантомне живлення 48 В)
Відео огляд інструментального мікрофону Prodipe SB21 від Надії Бондарець
Презентація від Людовика Ланена
«З усіх компонентів мікрофона, існує один, який повинен бути ідеальний – це капсуль. Для нової серії інструментальних мікрофонів Prodipe тут, у Франції, ми вдосконалили електретний капсуль таким чином, щоб він був здатний працювати при звуковому тиску аж до 104 дБ. І при цьому рівні навантаження на капсуль, наш мікрофон буде повністю зберігати все багатство гармонік і теплоту Вашого інструменту.
Протестувати нову мікрофонну систему я запросив тільки найкращих музикантів: саксофоніста Патріка Боржома, трубача Івона Гуіларда, перкусіоніста Клода Салмері та, звичайно, Клемана Гарсена з укулеле, віолончеліста Жан-Клода Осліна, контрабасиста Жерара Прево. Ми надихалися ідеєю створення такого капсуля, який зробить ці мікрофони найбільш авторитетними у своїй області. Ми постійно порівнювали характеристики наших мікрофонів з DPA. Ціна мікрофонів 21 серії може здатись занадто малою, але не дозволяйте ціні стати вирішальним фактором. Купуйте мікрофони за їх якість, адже нашою метою було зробити якість доступною кожному. І з цією новою серією Prodipe зробили це знову. Вони просто не можуть зупинитися в процесі створення собі імені у світі Про Аудіо». – Людовик Ланен (звукорежисер).
Людовик Ланен був звукорежисером протягом багатьох років. Він працював у студії та на концертах з Національним джазовим оркестром, Франсуа Беранже, Патрісією Каас, Сержем Ламою, Клодом Салмерi, Бертандом Лажуді, Paga Group, Мішелем Делпом, Френсісом Лаланом, Жан-Феліксом Лаланом, Ді Ді Бріджуотером, Гілбертом Монтагне, Баді з Роуз Лоран Чемін, Івом Дютейем, Захаром Річардом і Нолвеном Лероєм.
Патрік Бургуен протестував і використовує інструментальні мікрофони Prodipe
«Не можуть бути не французькими! Цей принцип ідеально підходить для Prodipe і вражень, які я отримав, вносячи свій внесок у розвиток нової серії 21 цих мікрофонів. Prodipe і їх команда розробників поставили перед собою мету: створити мікрофон, який буде кріпитися не тільки до таких інструментів, як саксофон, труба і тромбон, але і до перкусійних інструментів, і нарешті, що знаходиться в досить доступній ціновій категорії.
По-перше, має місце капсуль – серце і душа цього мікрофону. Його характеристики неймовірні: 140 дБ. І тут ви згадуєте, що мікрофон в 4 рази дешевше, ніж в інших виробників! І музиканти можуть бути впевнені у винятковій якості звуку. Так навіщо платити більше? А до нього додається ще й зручне кріплення. Ми з Людовіком Ланеном витратили масу часу і сил, розробляючи систему, яка буде функціональною і бездоганною. Я дійсно насолоджувався своїм досвідом з Prodipe. Вони використовують свої ноу-хау, систематично розширюючи межі своїх досягнень, і навіть більше того, у них є ресурси для реалізації своїх амбіцій і докази плодів своїх зусиль. Вони просто продовжують рухатися вперед. Тепер і я використовую мікрофони Prodipe». – Патрік Бургуен (саксофоніст, флейтист).
Івон Гуілард використовує мікрофон SB21 на регулярній основі
«Я використовую обладнання Prodipe вже протягом декількох років, тому що я знаю, як багато уваги вони звертають на технічний бік справи. Протестувавши новий інструментальний мікрофон SB-21, я вирішив, що хочу мати один особисто для себе. Він передає природний звук мого інструменту; він оснащений капсулем, який здатний впоратися з високим рівнем звукового тиску, характерного для труби, і нарешті, він укомплектований геніальним тримачем, який допомагає дуже надійно кріпити мікрофон на інструменті». – Івон Гуілард (трубач).
Івон Гуілард є одним з тих музикантів, чиї кар'єри були викувані в постійних музичних експериментах та дивовижних відкриттях, з ними пов'язаних. Класична освіта в консерваторії в поєднанні зі схильністю до джазу і ритм-енд-блюзу, привели його до Weidorje to Bernard Lavilliers, Véronique Sanson, Bill Deraime, Serge Gainsbourg, Magma, Youssou N'Dour, l'Affaire Louis Trio, les Silencers, Eva Marchal, Claude Salmiéri та Jacques Higelin. Його музичний досвід був збагачений роботою для фільмів Люка Бессона та Еріка Серра, а також численних телевізійних програм і реклами. Крім того, він брав участь у популяризації електронних музичних інструментів EVI AKAI. Паралельно з цим він склав і записав джаз-рок альбом «Pazapa» зі своїм братом Аленом Гуілардом. Цей альбом відображає музичні впливи, яким піддався Івон Гуілард в юності: Debbie Davis, Pip Pyle, Lydia and Sophia Domancich, Klaus Blasquiz і Eric Serra.
Мікрофони | |
Призначення мікрофону | Для духових інструментів |
Тип мікрофону | Конденсаторний |
Діаграма спрямованості | Кардіоїдна |
Тип підключення | Дротовий |
Розміщення мікрофону | На інструмент |
Конектор | 3-pin mini XLR |
Опір | 2,2 кОм |
Частотна характеристика | 50 Гц - 20 кГц |
Чутливість | -47 дБ ± 3 дБ (0 дБ=1 В/Па при 1 кГц) |
Співвідношення сигнал/шум | 68 дБА |
Маркування | |
Комплектація | Затискач |
Гарантія, місяць | 12 |
Колір | Чорний |
Написати відгук
Ваше ім'я:Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Оцінка: Погано Добре
Введіть код, вказаний на зображенні: