Lewitt
Глава один: про рюкзак та мікрофон
Маяковське «Что такое хорошо, что такое плохо» стало добре відомим австрійцю Роману Першону (Roman Perschon) після кількох років керування проектом в одній із провідних європейських компаній з виробництва мікрофонів. Раніше він теж знав про те, що створювати технологічні новинки і втілювати найкрутіші ідеї в життя, переносити ідеї з паперу в реальність, покращувати уже наявні прилади – «хорошо». Цього ж стосуються і створення колективів та їхнє натхнення в реалізації розроблених ідей, і вдосконалення цих ідей перед запуском у виробництво та покупкою продукту користувачем. «Что такое плохо», за його переконаннями? Це закритість і бюрократизм великих корпорацій, а також знищення креативних ідей.
Роман Першон звик особисто брати участь у розробках ідей і створенні продукту. Він прагнув до максимального втілення всіх ідей у процесі виробництва мікрофонів. Далі було звільнення за власним бажанням і подорожі світом з рюкзаком у сподіваннях знайти тих, хто зможе допомогти йому, підтримає і зробить свій внесок в ідею, яку Роман давно хотів втілити у життя – створювати найкращі професійні мікрофони. Таких людей він знайшов! Вони почули й прийняли ідеї Романа, висловили готовність працювати з ним. Молодий китаєць Кен Янг став першим, хто забажав разом працювати і подорожувати. Кен виріс у Сіднеї і представляв вже друге покоління власників найбільшої в Азії фабрики, що продукує мікрофони. Він погодився втілювати перспективні ідеї та надав виробничі потужності своєї фабрики разом із найновішими технологічними розробками для випуску нового продукту. Цей момент став народженням нового бренда під назвою «Lewitt», що виник з ідеї та рюкзака за плечима.
Глава два: про початок і витримку
У 2009 році бренд «Lewitt» переживав знакові події. Бачення Романом та його австрійською командою продукту стали потроху втілюватися в життя. Але прискорювати вихід продукту на ринок – справа невдячна. Пішли місяці на тестування мікрофонів техніками та обраними користувачами. Терпіння не було сильною рисою Романа, але стало визначальним фактором. Він знав це, і готовий був витримати необхідну паузу. До осені 2009 року перша нечисленна лінійка продукції була готова. Вона була готова до того, що її гідно оцінять, і надовго запам’ятають це звучання.
Глава три: увага, мікрофон!
«NAMM», що в каліфорнійському місті Анахайм, і «Prolight&Sound», що в німецькому Франкфурті, – найбільш вагомі торгові музичні виставки сучасності. Саме тут на початок 2010 року планувався прем’єрний показ продукції від «Lewitt». Безліч відвідувачів прийшли, побачили, почули і були переможені. Роман також отримав нові, так необхідні йому відомості. Він став свідком розмови двох продюсерів, які розмірковували про катастрофічну нестачу якісних мікрофонів для живих концертів і студійної роботи. Роман долучився до розмови з ними. Він прагнув прийти на допомогу продюсерам і музикантам, він хотів допомогти їм позбутися проблем, зрозуміти потреби та запропонувати шляхи вирішення актуальних питань. Вникнути в усе це було необхідно, адже жорстка конкуренція на ринку музичної індустрії вимагає уміння слухати, щоб бути почутим. Продюсери зацікавились продуктом Романа та його ідеями і погодились взяти на тест його мікрофони «Lewitt». Серія відео про продукт, що тестувався, стала результатом вражень від користування мікрофонами Романа.
Глава чотири: про мандрівку «Lewitt»
Після тріумфу в музичному світі серед продюсерів, виконавців та їхніх захоплених відгуків потрібно було зробити другий крок. Роман знову зібрав свій рюкзак і вирушив на зустрічі з людьми, які грають важливі ролі на музичному ринку і в сфері професійного музичного бізнесу. Час не був витрачений даремно, і мікрофони «Lewitt» у 2011 році уже були на полицях магазинів у Європі, США та Латинській Америці.
Так мікрофони Романа почали мандрувати континентами разом із Дерріком Райтом (Derrick Wright) у світовому турне співачки Адель (Adele), у якої він грає на барабанах, підзвучили «CMJ» (відомий музичний марафон в Нью-Йорку), стали частиною концерту пам’яті Майкла Джексона (Michael Jackson) в Уельсі. А крім того – тисячі концертів, тисячі годин у студіях на всіх континентах, сотні музикантів топ-рівня. Тепер Роману і його однодумцям є чим пишатися, адже завдяки «Lewitt» музика стала звучати краще.